Kan man mon bruge Thinglink til feedback på skriftligt arbejde i dansk?

2. modul på DigiTek blev vi introduceret til Thinglink.com. Jeg har været begravet i stileretning og tænkte, at jeg måske kunne supplere individuelle feedforward-skemaer med en lille oversigt over generelle udfordringer i skriftlig dansk. Her har jeg brugt Thinglink. Jeg kan godt lide at man har det hele på een side og på den måde har et overblik. Måske ville Thinglink være bedre i en anden sammenhæng fx. i forbindelse med et billede som baggrund, hvor man så skal forklare forskellige elementer på billedet fx. i forbindelse med en billedanalyse. Jeg været lidt presset på tiden, så nu bliver forsøget med opgaveforsiden samt opgaveformuleringerne som baggrund. Jeg tror mine ordblinde elever vil synes det er rart med links og små videoer samlet ét sted, men mine voksne elever vil hellere have det hele på skrift.
https://www.thinglink.com/scene/964958326632742913

Jeg skriver en kommentar, når mine elever har set oversigten. Jeg kan allerede nu se, at mine links virker dårligt, når man bruger mobilvisning og DET ER PROBLEMATISK, da det jo er elevernes fortrukne redskab.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Blog - del 3: Vurdering og diskussion af løsning på min problemstilling

Blog - del 1: Kontekst og læringsteoretisk problemstilling